Thursday, November 25, 2010

Snowman

Imi plac atât de mult mărgelele! De câte ori le văd în magazin aș cumpăra iar și iar. Le descos și de pe hainele vechi. Le-am adunat într-o pungă și mă bucur de fiecare dată când le găsesc locul și rostul. Îmi place să le folosesc la felicitări așa cum îmi place să folosesc și alte materiale precum resturi de pânză, sfoară, nasturi, pietre, lemn...




De data aceasta am ales mărgele incolore ca să întruchipeze fulgii de nea.



Iar ideea cu sfoara pe post de matura mi-a venit dintr-una și m-am bucurat tare pentru ea.



Sunt asa de bucuroasa cand pot sa creez felicitari quilling un pic altfel si mai ales când reusesc sa le fac fara inspiratie... Pentru ca... haideti sa recunoastem, toti (toate) ne inspiram din multitudinea de creatii care exista pe net și uneori poate chiar fără să vrem reproducem detalii pe care le-am văzut cu mult timp în urmă.

2 comments: