Thursday, February 3, 2011

Flori de hartie... Paper flowers

Incerc de ceva vreme sa fac florile pe care vi le prezint azi, dar nu mi-au prea iesit. Am renuntat de cateva ori si acum am incercat din nou. Le-am tot mesterit in timp ce ma uitam la un film cu sotul sau cand asteptam musafirii.
I`ve been trying for some time to make these flowers, but I didn`t succeed. I gave up and then I tried again. I worked on them while watchin tv with my husband or waiting for the guests to come.


Mi-au iesit destul de bine, dar sunt departe de perfecțiune. Mă gândesc mult la ceea ce fac, de ce fac, care e direcția spre care merg cu felicitarile. Stiu sigur ca acum experimentez si tot ce fac e un fel de antrenament pentru lucrarile pe care imi doresc sa le creez in viitor.
They are pretty enogh, but they are not perfect. I am asking myself for some days why do I do all these cards and quilling and blogging an so on? I know I`m experimenting and everything is just a training for the creation I want to make in the future.

Iata cum am folosit aceste flori.
This is the way I used these flowers.



Aceasta e prima brosa quilling, atat de fragila...
This is my first quilling broche, so fragile...


Siii... o combinatie cuceritoare: albastru cu maro.
Aaand... o lovely combination: blue and brown.



3 comments:

  1. le-ai aplicat foarte inspirat pe carduri, iar ideea de brpsa e super!

    ReplyDelete
  2. Combinatia de maro cu albastru e chiar de efect! E foarte deosebita ultima felicitare!

    ReplyDelete
  3. Va multumesc pentru aprecieri si pentru atentie:)

    ReplyDelete