Wednesday, December 22, 2010

Magic Moments

Acest Craciun este cu adevarat magic! E primul meu Craciun cu felicitari si cu comenzi.
This Christmas is really magic! It is my first Christmas with quilling cards and with orders.

Pentru mine o comanda e un dar! Pentru ca ma pot bucura să lucrez ce-mi place iar sa primesc si bani pentru asta face totul și mai special!
For me an order is a gift! Because I enjoy working what I love and being payed makes everything more special!

Prima mea comanda a fost de 70 de felicitări și am încercat să le fac un pic diferite prin detalii de culoare.
My first order represented 70 quilling cards. So I tried to make them different through little details of coulour.

Iata o sedinta rapida cu 35 dintre ele.
Here are some quick photos with 35 of them.





Am început să scriu și în engleză, e un experiment, sper să mă țină!
I started writing in english too, it is an experiment... hope I keep it this way!





Mărturisesc: m-a ajutat familia să le termin de sâmbătă seara până marți dimineața (luni nu mi-am luat liber).
I confess: the entire family helped me to finish them from Saturday evening till Tuesday morning.

No comments:

Post a Comment