Thursday, December 2, 2010

Braduleț, brăduț, brăduț...

Simbolurile mele preferate din sărbătoarea Crăciunului sunt brazii, stelele, îngerii și clopoțeii. Acestea mă fac să simt ceva deosebit, ceva magic. Îmi mai plac fulgii și oamenii de zăpadă, dar acestea sunt cadoul iernii ce ar trebui să fie la noi odată cu Crăciunul.






Am creat brăduții aceștia și nu m-am mai putut opri, n-am putut alege o singură culoare pe care să-i așez. Așa că i-am așezat pe alb, pe verde, pe lila și pe vișiniu.








Verdele e foarte diferit, mult mai frumos in realitate, dar oricât am vânat soarele și lumina n-au vrut să mă ajute, ba chiar s-a lăsat ceața.











2 comments:

  1. Sunt foarte draguti si fara felicitare. Poate de agatat in brad.

    ReplyDelete
  2. Multumesc, Meda. E buna ideea, nu m-am gandit. Am vazut abia acum comentariul tau.

    ReplyDelete