Saturday, January 22, 2011

Faceti cunostinta cu Zana Buna

Jobul meu este Zâna Bună, adică Zâna Bună After School, unde facem teme și ne distrăm un pic printre ele.


Quilling-ul este o pasiune care a venit pe nebănuite, dar care începe să câștige teren și pentru care încerc să nu cheltui din bugetul familiei. Așa că pe banii de pe felicitări îmi cumpăr materiale de care mă bucur tare, tare. Îmi place să încerc lucruri noi handmade, aș tricota, aș coase haine, aș face bijuterii... de toate mi-ar place. Știu că va veni vremea pentru fiecare din ele.

Aceasta postare este cumva pentru mamele care meșteresc cu copiii lor si e un raspuns la comentariul lasat de http://oanamada.wordpress.com/ care propune un concurs de hobby si lucru manual - nu stiu daca s-a gandit la o sectiune pentru copii:)

Copiii sunt fascinati de toate aceste minunatii pe care noi le facem, si sunt multe lucruri pe care invatatoarele le incearca la clasa cu ei.

De Crăciun am coordonat Atelierele lui Moș Crăciun la Cora. Cei de la FRCCF mi-au propus, asa ca am fost voluntar la acest eveniment. Am dus o multime de forme de ipsos pe care copiii le-au pictat extaziati.Despre celelalte proiecte pt Craciun pe care le-am pregatit pt eveniment promit sa scriu aici si pe Zana luna asta.

Aici sunt câteva forme de ipsos pregătite pentru o prietena.

Cam astea sunt, iata ce-am lucrat cu fetele in pauza dinaintea temelor :)
E HANDMADE!

No comments:

Post a Comment