Wednesday, April 18, 2012

Equilibrium

Yes, I`m here and the Easter holidays are gone and no word from me... I don`t like it but it came up like this, I had no pictures with my easter cards, I was in a hurry so no pictures with the eggs... This is me in April, very different from the one I know.

Da, sunt aici si au trecut Pastile si nici un cuvant din partea mea... Nu-mi place, dar asa au iesit lucrurile, n-am avut nici-o poza cu felicitarile de Pasti, am fost tot pe fuga asa ca n-am facut poze nici cu ouale incondeiate... Aceasta sunt eu in aprilie, foarte diferita de cum ma stiu in restul vremurilor.

I need balance in my work. I`ll have to define balance - it is important to know how it is.
equilibrium / balance / harmony / peace / stability / order + my work = LOVE


Am nevoie de echilibru in munca mea. Incerc sa-mi definesc echilibrul personal - e important pentru mine sa stiu cum arata - asa imi va fi mai usor sa-l obtin.
echilibru / armonie / pace / stabilitate / ordine + munca mea de zi cu zi = IUBIRE





I miss U!!!!
Mi-e dor de voi!!!!
Anca

6 comments:

  1. Hristos a Inviat, draga Anca!
    Imi place ce ai facut aici, genul asta de felicitari. Atat de frumoase si delicate! Sunt sigura ca ai mesterit numai lucruri dragute si absenta ta e motivata :). Noi te urmarim cu drag. Spor in toate si o primavara rodnica!

    ReplyDelete
  2. Doua felicitari deosebite! Imi place foarte mult cea pe portocaliu, insenineaza chiar si o zi ploioasa de aprilie!
    Si mie mi-a fost dor de postarile tale, ma bucur sa aflu ca esti bine si ocupata ca o albinuta:)
    Echilibrul muncii tale e oglindit in fiecare lucrare pe care am vazut-o aici, toate sunt modele de calm, armonie si eleganta!

    ReplyDelete
  3. Fii linistita,draga mea, se pare ca echilibrul este acolo unde esti fericita!Aici,pe blogul tau,este o mare parte din echilibrul pe care-l doresti si de care ai nevoie.In plus,iubirea si suportul celor dragi e de mare ajutor!
    Lucrarea de fata imi aminteste de un cantec al Leonei Lewis:"Foot prints in the sand-"un cantec de...echilibru si de incredere ,si asta imi da si mie o stare de bine,thank you!
    Scuze pentru vorbaria mea!
    Iti trimit multe ganduri bune !

    ReplyDelete
  4. Va pup si ma bucur sa va citesc randurile! Ce dor mi-a fost de voi!!

    Definitely I`m not saying here that I FOUND the equilibrium I`m talking about! That`s the point - sometimes I feel words are hard to find in english.

    ReplyDelete