Monday, December 10, 2012

Felicitare cu fulgi quilling / Quilling snowflakes card

Stiu, uneori ce-i prea mult e prea mult. Dar am promis 10 zile cu fulgi si vreau sa ma tin de cuvant. Felicitarile acestea doua fac parte dintre preferatele mele de anul acesta - imi plac culorile, imi place forma si designul si mai imi place si hartia albastra cu aspect perlat. Stiu ca e zapada peste tot acum, dar nu ma simt vinovata, toti facem fulgi in perioada aceasta, nu? Adica nu cred ca fulgii mei au adus ninsoarea.





I know, too much is too much! But I promised 10 days of projects that include snowflakes so I want to keep my word. These cards are from my favorite - I love the colors, the shape, the design and also the pearlescent blue paper. Our country is covered with snow but I do not feel gulty, we all make snowflakes around Christmas!

8 comments:

  1. Красиви картички!!!Много ми харесва цвета и начина, по който са направени!!!

    ReplyDelete
  2. wow ! This is very beautiful and elegant !

    ReplyDelete
  3. such brilliant colour and perfect snowflakes.

    ReplyDelete
  4. PERFECTE! Sunt preferatele mele. Imi inspira un apus ce arunca nuante albastrii aspupra zapezii. De efect este si artonul embosat. Bravo!!!!!

    ReplyDelete
  5. How pretty! I really like these... Love all the variations!!! I have to make some too...
    Hugs, antonella :-)

    ReplyDelete