Friday, March 23, 2012

Spring is here

I just love this word... Spring... I just love to use it over and over again... We live a house not an apartment. And this year we decided to try gardening. Wish me luck.

I had a special order to deliver so I was very, very busy. But now I just couldn`t help myself anymore... I miss blogging. Definitely I won`t stop blogging :)

For today a card actualy I`ll post two cards on which I used some scrap paper. It`s not for the first time I combine scrap paper and quilling but I don`t remember if I ever posted other projects like this.


Ador cuvantul primavara... Imi place asa de mult sa il folosesc iar si iar... Locuim de vreo 3 ani la casa si anul acesta ne-am hotarat sa incercam gradinaritul. Tineti-mi pumnii sa se faca legumele.

Am avut de trimis o comanda asa ca am fost foarte, foarte ocupata. Dar acum nu m-am mai putut abtine... Mi-e dor de blogareala. Categoric nu ma voi opri din blogarit :)

Azi postez doua felicitari pentru care am folosit hartie scrap. Nu e prima data cand combin hartia aceasta imprimata cu quillingul dar nu imi mai amintesc daca am mai scris si altadata despre asta sau nu.




And here is a beige-brown-peach combo. The paper is from Joanna Sheen, Taj Mahal paper stack.

Si aici o combinatie bej-maro-piersiciu. Hartia e de la Joanna Sheen, Taj Mahal se numea pachetul de hartie.



My favourite is definitely green and pink but if I had to make a gift I would choose the beige one.
I am happy these days, searching for seeds for our garden, spending more time outside the house... having some new cosmetics and feeling like a woman:)
What about you?


Preferata mea e clar cea cu verde si roz, dar daca ar fi sa fac un cadou as alege-o pe cea bej.
Sunt tare bucuroasa zilele astea, caut seminte pentru gradinita noastra, petrecem mai mult timp afara... si am niste cosmetice noi care ma fac sa ma simt femeie:)
Voi cum mai sunteti?

7 comments:

  1. Sunt foarte elegante!!! Si culoarile sunt imbinate foarte frumos :)
    Prima imi place si mie mai mult, e f. vesela combinatia roz cu verde... se potriveste cu anotimpul :)

    ReplyDelete
  2. Deosebite si primavaratice,desi afara este aproape vara !
    Multe bucurii si zile pline de reusite iti doresc!
    aureliaeugenia

    ReplyDelete
  3. Your choice of background papers is perfect for the quilling!

    ReplyDelete
  4. Sunt superbe.atat de elegante. Imi plac foarte mult:)

    ReplyDelete
  5. I can feel spring :) Beautiful!!

    ReplyDelete
  6. I have nominated you for an award and would love for you to pop over to collect.

    ReplyDelete